• LinkedIn
  • Twitter
  • Mail
T 06 28 97 26 22
All in place
  • Home
  • Voor wie?
  • Werk met Carla
  • Veel gestelde vragen
  • Over Carla
  • Contact
  • Blog
  • Zoek
  • Menu Menu

De Leanspecialist voor kleinere bedrijven en organisaties

Aanbod

Heb je het idee dat er veel tijd verspild wordt aan zaken die minder belangrijk zijn?

Denk je dat er overbodige handelingen verricht worden?

Nemen je medewerkers onvoldoende initiatief om problemen definitief op te lossen?

Werkt iedereen op zijn eigen manier?

Zijn er klachten over werkdruk?

Door aan de slag te gaan met Lean procesverbetering, worden een scala aan problemen opgelost, waarvan je niet gedacht had, dat ze met elkaar te maken hebben.

Voorbeelden:

  • Door een werkproces te stroomlijnen worden er geen overbodige handelingen meer verricht, die de medewerkers frustratie bezorgen. Er wordt geld bespaard, de klant wordt sneller geholpen en de werkdruk daalt. Door de gedaalde werkdruk ontstaat tijd om initiatieven te ontplooien om de manier van werken nog verder te verbeteren. De medewerkers worden steeds enthousiaster over hun werk
  • Door een standaard manier van werken, kan werk makkelijk overgenomen worden in vakanties of bij ziekte. Nieuwe medewerkers kunnen snel ingewerkt worden. Dit voorkomt een hoge werkdruk en de verspilling van tijd en middelen. Er is meer tijd voor zaken die buiten de standaard vallen en het werk interessanter maken en beter in te spelen op de wensen van de klant
  • Door klachten van klanten altijd serieus te nemen en kritisch te kijken naar wat echt van waarde is voor de klant, wordt het voor je medewerkers makkelijker om problemen van klanten snel en naar tevredenheid op te lossen. Klantvriendelijk zijn gaat dan vanzelf. Faalkosten dalen.

Procesverbetering speelt zich af op het raakvlak van klant, medewerker en bedrijf.

Zonder klanten geen bedrijf. Het is dus van levensbelang om te leveren wat de klant wil en daarmee tevreden klanten te krijgen en te houden.

Tegelijkertijd moet de manier waarop de klant bediend wordt voor de medewerker uitvoerbaar zijn op een prettige manier.

Tenslotte moet het voor het bedrijf onder aan de streep voldoende opleveren.

Het is dus zaak de belangen van alle drie in de gaten te houden, terwijl het belang van de klant toch voorop staat.

Continu verbeteren

Weet je niet goed hoe je verbetering kunt krijgen?

Kritische blik nodig?

Iemand die vragen stelt?

Iemand die helpt de oorzaken van de problemen te vinden?

Neem contact met me op voor een gesprek: 06 28 97 26 22 of info@allinplace.nl.

Hoe gaat het in z’n werk?

Procesverbetering is maatwerk.

We beginnen met een gesprek, om te bepalen wat er aan de hand is en wat een goed onderwerp is om aan te pakken.

Samen bepalen we wie er bij het traject betrokken moeten worden en hoeveel tijd er voor uitgetrokken wordt. Bijvoorbeeld een Kaizenevent van 2 dagen, voor overzichtelijke processen. Een Kaizenevent van een week voor grotere processen. Ook een traject van een paar maanden is een mogelijkheid, als er veel verbetermogelijkheden zijn of de problemen complexer.

De medewerkers gaan het huidige proces in kaart brengen in een aantal interactieve sessies.

Vervolgens worden er verbeteringen bedacht en hoe die ingevoerd worden en welke ondersteuning er nodig is, om de nieuwe manier van werken vol te houden.

Het traject wordt afsloten met een laatste formele bijeenkomst om te voorkomen dat het door blijft sudderen.

Wil je eens praten hierover?

Neem contact met me op om een afspraak te maken om meer te horen over Lean procesverbetering. We maken dan een afspraak op jouw of mijn locatie om te praten over wat het inhoud en wat het voor jou, je medewerkers en je bedrijf of organisatie kan doen. Mail of bel: info@allinplace.nl of 06 28 97 26 22.

Trainingen op het gebied van efficiënt werken

Ik geef ook nog steeds met veel plezier trainingen op het gebied van efficiënt en effectief werken. Dat doe ik voor groepen en individuen. Er zijn ook onlinetrainingen.

Trainingen op het gebied van efficiënt werken zijn  nuttig en hebben raakvlakken met procesverbetering. Denk bijvoorbeeld aan het efficiënt afhandelen van je mail. Ook dat is een proces dat je kunt verbeteren.

Kijk eens op de pagina Trainingen en workshops om te zien of je daar ook mee geholpen bent.

Blog

  • Van mislukking naar succesEen mislukt experiment2 juni 2020 - 16:43
  • Goede ideeën‘Mag ik daar zelf een oplossing voor bedenken?’24 februari 2020 - 13:24
  • Continu verbeterenCarla van Wees‘Nederland gaat aan continu verbeteren ten onder’13 januari 2020 - 11:36

Lean

  • Lean voor kleinere organisaties en bedrijven

Trainingen

  • Baas over je werktijd
  • Tem je mailmonster
  • Blinkend bureau
  • All in Place online Academy

Maak nu meteen een afspraak

T 06 28 97 26 22
info@allinplace.nl

All in place

Lean procesverbetering en training

Carla van Wees
T 06 28 97 26 22
info@allinplace.nl

Minder verspilling en grip op tijd en taken

Lean procesverbetering en trainingen voor drukke professionals die hun werk goed en met plezier willen doen.

Slimmer werken in plaats van harder, het kan!

Blog

  • Een mislukt experiment
  • ‘Mag ik daar zelf een oplossing voor bedenken?’
  • ‘Nederland gaat aan continu verbeteren ten onder’
  • Verliesaversie en de visie van Lean
  • Waarom timemanagement soms niet werkt

Archief

  • juni 2020
  • februari 2020
  • januari 2020
  • december 2019
  • september 2019
  • augustus 2019
  • juni 2019
  • maart 2019
  • november 2018
  • september 2018
  • juli 2018
  • juni 2018
  • mei 2018
  • april 2018
  • februari 2018
  • januari 2018
  • november 2017
  • oktober 2017
  • september 2017
  • juli 2017
  • mei 2017
  • april 2017
  • maart 2017
  • februari 2017
  • januari 2017
  • december 2016
  • oktober 2016
  • september 2016
  • augustus 2016
  • juli 2016
  • juni 2016
  • mei 2016
  • april 2016
  • maart 2016
  • februari 2016
  • januari 2016
© All in place I Disclaimer & copyright | Privacy Reglement | ontwerp & realisatie
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Mail
Scroll naar bovenzijde
Deze website gebruikt cookies en scripts om je gebruik van de site te analyseren, zodat de werking geoptimaliseerd wordt en niet om je persoonlijk te volgen of advertenties voor te schotelen. Een geanonimiseerde versie van Google analytics wordt gebruikt en Social Media scripst zodat je inhoud kunt delen op LinkedIn en Twitter.
”Ik snap het Lees meer
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Altijd ingeschakeld
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
OPSLAAN & ACCEPTEREN