De Leanspecialist voor kleinere bedrijven en organisaties
Wie zijn mijn klanten?
Mijn klanten komen uit allerlei branches. Zakelijke dienstverlening, zorg, onderwijs, cultuur, overheid, industrie. Overal waar gewerkt wordt zijn er werkprocessen en valt er te verbeteren.
Ik werk vooral in kleinere organisaties, tot zo’n 50 medewerkers.
Wat ze met elkaar gemeen hebben:
Mijn klanten hebben de wens goed voor hun klanten te zorgen. Ze willen tevreden klanten, die ambassadeurs zijn voor hun bedrijf. Daarin hebben ze iets idealistisch. Het product of de dienst moet echt iets bijdragen aan de maatschappij of de individuele klant.
Mijn klanten willen een goed werkgever zijn. Voor hen betekent dat meer dan alleen een goed salaris. Het betekent dat er geluisterd wordt naar medewerkers als het gaat om de manier van werken, maar ook naar signalen van werkdruk. Werkplezier is voor hen belangrijk en een laag ziekteverzuim is daar een kenmerk van.
Met welke vragen komen klanten bij mij?
Er zijn klachten over werkdruk. Wat kan ik hieraan doen?
Ik heb het idee dat er veel tijd verspild wordt, maar ik weet niet precies hoe dat komt? Hoe pak ik dat aan?
Er zijn klachten van klanten en daar wordt onvoldoende mee gedaan. Hoe los ik dat op?
Er is onduidelijkheid over de werkwijze. Iedereen heeft zijn eigen manier, waardoor overdracht en inwerken erg lastig is. Hoe zorg ik dat mijn team dezelfde dingen op dezelfde manier doet?
Mijn bedrijfsresultaat is onvoldoende. Ik denk dat er veel tijd en geld verspild wordt. Hoe voorkom ik verspilling?
Veel van mijn klanten hebben ook deze vragen over procesverbetering.
Wil je eens praten hierover?
Neem contact met me op om een afspraak te maken om meer te horen over Lean procesverbetering. We maken dan een afspraak op jouw of mijn locatie om te praten over wat het inhoud en wat het voor jou, je medewerkers en je bedrijf of organisatie kan doen. Mail of bel: info@allinplace.nl of 06 28 97 26 22.